Since 1949
סקירה מקצועית של חגורת הנשק של חברת KORE.

לקוחות רבים מוציאים סכום לא מבוטל על אקדח חדש ומתקדם, לשמחתנו גם המודעות לחשיבות הנרתיקים עלתה ואנו עדים להיצע גדל של נרתיקים איכותיים.

אך מה עם חגורת נשיאה ?
חגורת מכנסיים היא המפתח לאיכות ונוחות נשיאה של אקדח. חלוקת משקל נכונה תאפשר לנו נשיאת נשק לאורך שעות רבות ללא תחושת מועקה. יציבות החגורה תאפשר לנו שליפה נכונה ומהירה של האקדח מהנרתיק, ללא תזוזה מיותרת של החגורה בזמן התפעול. כיצד תדעו שאתם משתמשים בחגורה הנכונה, בצורה הנכונה?

קיימות מספר תכונות מפתח שיקבעו כמה החגורה תתאים לנו.

נתחיל ונציין כי נשיאת נשק בצורה נכונה ונוחה דורשת חגורה מתאימה ולרוב ייעודית, בנוסף היצע החגורות בשוק מתחלק לכמה קטגוריות וננסה בקצרה לסקור את רובן.

תחילה התכונות – הפרטים שעושים את ההבדל.

1. גמישות.
גמישות החגורה ויכולת הפיתול שלה יקבעו כמה החגורה “תנוע” יחד עם הגוף ולא תתנגד לתנועה.

2. קשיחות.
קשיחות החגורה תאפשר שמירת הנרתיק בצורה ניצבת ויציבה, ותאפשר את חלוקת המשקל לאורך היקף החגורה.

3. עמידות.
חומרים איכותיים יאפשרו עמידות לאורך זמן, ובכך הנאה ארוכה ממוצר איכותי.

4. מנגנון הידוק.
בגדים שונים, תנאים שונים (חורף וקיץ לדוגמא), ומצבים שונים דורשים מאיתנו להדק או להרפות את החגורה בהתאם, מנגנון הידוק בררני שמאפשר אופציות רבות ככל האפשר, יאפשר לנו להדק את החגורה “בדיוק” כפי שאנחנו אוהבים, ולא הידוק יתר או הידוק חסר.

סוגי החגורות – לא כל הנוצץ זהב, ולא כל השחור הוא באמת עור.

1. חגורות קרטון.
מרבית החגורות הנרכשות בחנויות הבגדים הנפוצות הן חגורות עשויות שכבת עור דקה או פלסטיק, עם ליבת קרטון. במבט ראשון נראה כאילו מדובר בחגורת עור איכותית, אך שימוש קצר תחת עומס חושף בלאי מואץ וחוסר יציבות מוחלטת. חגורות אלו נוטות לבלאי גבוה.

2. חגורות עור אופנתיות.
חגורת עור בשונה מחגורות הקרטון עשויות עור אמיתי. לרוב מדובר בפיסת עור דקה באופן יחסי, חגורות אלו עדיפות משמעותית על חגורות קרטון, אך עדיין מדובר בחגורות עדינות בעלות בלאי גבוה ויציבות נמוכה (גמישות יתר).

3. חגורות עור ייעודיות ביצור מקומי.
חגורות אלו לרוב מורכבות מ-2 שכבות של עור התפורות אחת לשנייה, מתוך מטרה לעבות את החגורות ובכך להעלות את יכולת ההתנגדות שלהן. חגורות אלו מציגות יציבות מספקת וגמישות טובה, כמו גם עמידות גבוהה ובלאי נמוך, עם זאת רובן בעלות מנגנון ההידוק הכולל אבזם עם חורים (בין 5 ל-7 חורים לרוב) כבכל חגורה סטנדרטית.

4.חגורות טקטיות ייעודיות.
חגורות אלו לרוב מיוצרות ע”י חברות שמתמחות בתחום הנשק והלחימה, לרוב עשויות בד איכותי בצפיפות ועמידות גבוה לשחיקה, או עור באפלו עבה ועמיד. חגורות טקטטיות יכללו מנגנוני הידוק שונים בררנים יותר או פחות, ולרוב מאפשרות עמידות גבוהה בפיתול, יציבות טובה וחלוקת משקל מצוינת, לצד גמישות מספקת לשמירה על נוחות.

חגורת נשק ייעודית מבית חברת KORE:

חברת KORE הינה חברה אמריקאית ליצור ציוד טקטי, חברה שחרטה על דגלה הנדסה מתקדמת ויצור בחומרים באיכות ובסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום.

מדובר בחגורת בדעור עבה ואיכותי. חגורה יציבה מאוד ומתנגדת לפיתול, יחד עם זאת עדיין מייצרת גמישות מספקת לנוחות מקסימאלית.
החגורה מיוצרת מחומרים איכותיים המאפשרים הנאה ארוכה מהמוצר. חגורת הנשק של KORE עשויה סיבי ניילון חזקים עם ליבה מחוזקת המוערכת בעמידות מתיחה של מעל 200 קילו.
חגורת הנשק של KORE תוכננה לשאת דרך קבע ציוד במשקל של כ-4 קילו מה שמבטיח איכות ועמידות לאורך זמן רב, בנוסף לכך מנגנון הידוק ייחודי כולל כ-40 אפשרויות עיגון שונות (כ-800 אחוז יותר אפשרויות הידוק בהשוואה לחגורה רגילה). החגורה מאפשרת לנושא הנשק להדק את החגורה בדיוק לנקודה הרצויה, ובכך להנות מנשיאה יציבה ונוחות מלאה. קישור החגורה לאבזם (נקודת כשל ידועה בתחום החגורות) מבוצע ע”י מנגנון לחיצה בעל שן רחבה במיוחד, המאובטח ע”י 2 ברגי אלן חזקים (מפתח אלן מסופק בערכה). את חגורת הנשק KORE ניתן לרכוש במגוון רחב של עיצובים, צבעים וחומרים, אבזמים שונים מלאים או חלולים בצבעים שונים, ובכך להתאים את החגורה לאופי הלבוש של נושא הנשק.
חגורת הנשק KORE יכולה להציג חזות אלגנטית לחלוטין שלא תרמוז על הנשק המוסלק, ויכולה להציג חזות טקטית נוכחת שתסייע בהשלמת המשימה.

לסיכום:

מדובר בחגורה מהשורה הראשונה שבנויה לספק נוחות יציבות ואיכות לאורך זמן תוך חשיבה הנדסית מתקדמת ואיכות יצור מוקפדת בשילוב חומרים חזקים וקלים, כל זאת מבטיחים נשיאה נוחה ויציבה.

לרכישת המוצר בחנות האון-ליין שלנו, לחצו על הקישור.

עדיין לא חברים שלנו?

הצטרפו עכשיו ותהנו

5% הנחה על כל רכישה באתר!

5% צבירה לרכישה הבאה

חנות להב Online