Since 1949

יצרני נשק.

בתחום הנשק קיימים מגוון יצרנים ממדינות שונות בעולם, ביניהן מדינות אירופאיות רבות, ארה”ב ואפילו ישראל.
מעבר להבדלים הקיימים בין כלי ירייה אחד למשנהו, קיימים הבדלים גם בין היצרנים השונים. בעת בחירת יצרן נשק, אנו נרצה להתמקד במספר פרמטרים אשר יבטיחו לנו חווית שימוש חיובית וטובה לאורך זמן,

1. שם וזהות היצרן
מה הרזומה שלו? מה הותק שלו? מה ארץ הייצור?
יצרן ותיק בעל שנות יצור רבות ורזומה עשיר של כלי ירייה שנוצרו תחת המותג, לרוב יהיה בעל מחלקת הנדסה ופיתוח מנוסה, המבינה “דבר או שניים” בייצור כלי ירייה והנדסת אנוש, אשר רואה לנגד עיניה את נוחות השימוש של משתמש הקצה.
כמו כן, גם לארץ בה הוקם מפעל הייצור ישנה השפעה על תהליך הייצור, שכן לכל מדינה חומרת תקנים שונה בהם צריכים לעמוד כלי הירייה והמפעל המייצר.

2.מוניטין היצרן
בבואנו לבחון את המוניטין של היצרן אשר נבנה לאורך שנים, עלינו לשאול את עצמנו האם ידוע לנו על תקלות בכלים שנוצרו תחת המותג? האם ישנן ‘תופעות’ שכיחות המשפיעות על הירי בכליו של היצרן הספציפי? מה מידת שביעות הרצון הכללית של לקוחות המותג בעולם?

3. מפרט הייצור של כלי הירייה
לכל כלי ירייה מפרט ייצור ייחודי לו. בבואנו לבחון את ההבדלים בין כלי ירייה של היצרנים השונים, מומלץ לבדוק האם מדובר ביצרן הידוע כחוסך בעלויות הייצור ומחסיר פריטים כאלו ואחרים, או לחילופין האם מדובר ביצרן הדוגל במוצר שופע המכיל פתרון כולל ומלא

4. זהות היבואן
פרמטר חשוב לא פחות מזהות היצרן הנו זהות היבואן, כך שאם יתעורר הצורך בפריסת אחריות אנו נרצה לדעת שיש לנו למי לפנות. לכן, לצד בדיקות הקשורות לפן היצרני של כלי הירייה, מומלץ לבדוק מי מייבא את המוצר ומה רמת השירות הנהוגה תחתיו.
יבואן יציב וחזק שנמצא בשוק שנים רבות יבטיח שירות לאורך זמן, וכן לרוב יציע מדיניות אחריות רחבה ומקיפה, אשר בתורה מעידה על אמונו במוצר ועמידה איתנה מאחוריו.

בסקירה זו בחרנו להציג לכם את יצרן הנשק האמריקאי MOSSBERG.
חברת מוסברג הינה חברה ותיקה, המייצרת נשקים משנת 1919 (מעל 100 שנים!).
החברה נוסדה ע”י אוסקר מוסברג, שעבד כמהנדס בחברות נשק שונות, רשם פטנטים והצלחות רבות לאורך שנות עבודתו, ובין היתר היה האדם שפיתח את מנגנון הטעינה העליון באקדחי תופי (אותו מנגנון בו פותחים את גוף האקדח כדי לגשת לתוף התחמושת). לאחר מספר רב של שנים בתחום, החליט לעשות את הדברים “אחרת” והקים את החברה הנושאת את שמו.
אוסקר מוסברג חרט על דגלו לייצר כלים איכותיים בעלי רמת גימור גבוהה ולא מתפשרת.
בשל ניסיונה רב השנים של החברה בייצור רובים, נצבר ונאגר על ידה ידע רחב היקף בכל הנוגע להבנת צרכי השוק, וכן ייצור נשק עמיד ואיכותי לאורך זמן. כך, כאשר החליטה החברה, בהובלת בניו של מוסברג וממשיכי דרכו, להיכנס לתחום האקדחים המודרניים בשנת 2019 ויצאה בסדרת אקדחים חדשה, הציגה מוסברג קו ייצור מרשים ושופע הכולל אקדחים מפלדה בלתי מחלידה המצופה בציפוי DLC (ציפוי עמיד במיוחד, הנחשב לבין האיכותיים ביותר הקיימים בשוק) וגוף פולימרי חזק במיוחד. אקדחי מוסברג הם בעלי עיצוב מתקדם ואבזור רחב היקף – תושבות אופטיות, כוונות איכותיות והדקים שטוחים, לצד ארגונומיה חכמה וחומרים מתקדמים. השילוב בין כל התכונות יוצר אקדחים בעלי מפרטים עשירים ואיכותיים ללא פשרות.
כיום, חברת מוסברג נחשבת לאחת החברות הוותיקות והמנוסות בתחום, עם רווח שנתי של כ-160 מיליון דולר ומעל 500 עובדים, מדובר בחברה גדולה הנמצאת בצמיחה מתמדת.
לכל זאת מצטרפת מדיניות שיווק אגרסיבית במחירים מאוד תחרותיים, מה שהפך את מוסברג לשחקנית משמעותית בשוק האקדחים תוך זמן קצר.

בנוסף לכל האמור כמותג אותו אנחנו מייבאים, הוא נהנה משירות ואחריות בסטנדרטים הגבוהים אותם חרטנו על דגלנו ואנו מקדמים כחלק מאמנת השירות שלנו.

עדיין לא חברים שלנו?

הצטרפו עכשיו ותהנו

5% הנחה על כל רכישה באתר!

5% צבירה לרכישה הבאה

חנות להב Online

חנות האונליין שלנו חוזרת לפעילות מלאה

לאחר תקופה של כחודשיים, חנות האונליין ומערך המשלוחים שלנו חוזרים לפעילות מלאה.

החזרנו את אימוני החידושים, רענונים והירי החופשי.

חברי המועדון של להב עדיין נהנים
מ5% צבירה ו5% הנחה קבועה על כל הזמנה